Fegis

Jag är nog det, verkligen och på riktigt. En stor fet jävla fegis. Det som är både jobbigtast och det bästa med "dagen efter" är alla känslor som kommer till en. Jag blir iaf alltid så sentimental dagen efter en utekväll och sen börjar tankarna snurra.. Kan itne nån bara komma hit och banka lite vett i mig? Nej gör inte det förresten, här ser förjävligt ut. ;) Men Gud vet att jag skulle behöva de. Ni vill inte veta vad som försigår i mitt lilla huvud nu. Det finns väl bara vissa saker som aldrig försvinner. Jag har suttit och försökt skriva ett sms i 2½ timme, så illa är det faktiskt. Jag skriver, suddar ut, skriver och suddar ut igen... Jag är helt enkelt en fegis! Nu trycker jag på skicka... Bra, Lina!


Jag skulle ju man-fasta. Hur blev det med de va ?

Kommentarer
Postat av: Broder nutte

Tror du skulle behöva ha lite goda råd av brodern dit, jag är rak och ärlig det vet du. älskar dig!

2007-12-10 @ 15:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0