Julskyltning 1

Var mysigt i lilla Ysby idag. Trots dåligtjävlapissväder! Elaines nya hus är skit nice.. Det var en sån där dag när man är alldeles för trött för sitt eget bästa och bara garvar satan! Åt saker som t.ex. att det finns många sånger om elaine..

"Sleigdbells ring, are you listning. In elaine, snow is gliztning."
"Eeeelaaiine Rolfsson"
"Do you know the muffinman, who lives inside elaine."

Eller så kan man skratta åt att jag ringer upp Ella som jag nyss pratat med när jag i själva verket ska ringa till elaines mamma.

Eller så kan man stå på en blåsig station i Laholm och vänta på att bli hämtade, och gissa vilken bil som är rätt. Extra roligt blir det om man har synfel och glasögonen i väskan. Då förvandlas både elaine och hennes mamma till en gammal tant.

Vi tittade på filmen the holiday med bland annat Cameron Diaz, Jude Law, Kate Winslet och Jack Black. Älskade den filmen. Mest för att Jude Law var med ;) Han är så jävla het. Sen var hans karaktär i flmen skit gullig. Skulle gifta mig med honom imorgon om det var möjligt! Även i filmen Alfie var han sjukt het.

image246

På bussen hem, ja efter bíl från ysby till laholm och tåg från laholm til ängelholm, kom där en drös emo's och andra lustiga typer på. Lite halvt berusade sådär börjar tjafsa med chaffören och shit. Jag bli så irriterad på sånt jag vill komma hem idag liksom. Argumentationen handlade om sex spänn.. SEX SPÄNN! var nära att gå fram och lägg upp påengarna och bara "så kan vi åka nu?" Chaförren var stark. Skit bra. Har man itne pengar till det ska man inte åka.. Det slutade med att idiotungen fick åka med för att han glömt säga att han var barn.. suck. Sen innan vi körde gick chaffören bak, för de satt i bakre halvan, hela halvan för så många var de, sa till dem att de var tvugna att ställa all alkohol där framme för han ville inte ha dem drickandes på sin buss, jag förstår honom... Så där satt jag en kille och alla emo's nästa hela jävla vägen. Jag var så trött jag jag bara ville försvinna, eller rättare sag att de skulle försvinna... De skulle till Källna?! what the fuck is that liksom? Jag hoppades att det låg när ängelholm, men sån tur hade jag inte.. låg närmre Klippan om man säger så.. De lyckades åka dit för sex kronor.. Jag förstår det inte.. Min resa från Laholm och hem kostade mig 68 riksdaler, och så har de mage att klaga! Jävla pack är vad de är!

Nu har jag fått klaga lite iaf.. Skönt.. Nu ska jag sova, upp vid halv åtta och in till hbg och dansa! skit kul minsann. Sov gott kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0