The one and only Dolly Parton



Jag är nästan ensam om att tycka om Dolly Parton i min umgängeskrests (Elaine är dock dolly-fan ;)) och ALLA tycker att Whitneys version av I will always love you är den bästa. Många vet inte ens att Dolly har skrivit den och är orginal artisten.. aaja. det jag ville få sagt var väl att DOLLY ÄGER! Och hon berör mig betydligt mycket med än vad sönderknarkade Whitney någonsin gjort ! Så det så..

Lite bilder från när jag och Elaine var på Dolly-konsert på skandinavium i våras

Hur lätt är det att fånga den damen på bild? Hon är 61 bast och hoppar omkring på scenen som en galning! Hon var så fruktansvärt jordnära och sympatiskt. Man kan inte annat än att älska henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0