Whats up with the sömnproblem?!

Asså nu är jag där igen.. Klockan är 5.53 och jag har inte somnat än.. Har legat och snurrat sen 1.00 typ.. Vad fan är det som händer med mig..? Annars somnar jag sådär direkt. Fem minuter efter jag lagt huvudet på kudden typ. Och min "sovmiljö" är bra, nej bäst. hästenssäng med tempurmadrass, Fluffigt duntäcke och massor med kuddar. Bäddade rent igår med manglade lakan.. Man kan ju inte få det bättre! Och sämre funka minsann inte det heller. Har provat både soffan och "vännerfåtöljen" inget hjälper.

Natten till idag (igår?, ja sist jag sov..) drömmde jag om H. Lustigt. Jag var och handla på typ nått stort ica med nån (var det mamma? nej, kanske inte. Minns inte så bra) Och så stod H och två kompisar bakom oss i kön och handla fett mycket mat, mesta dels konserver o shit.. Som om de skulle iväg och campa eller nått. Iväg nån stnas verkade det som om de skulle iaf. Tyckte det var en mycket lustig dröm. Och om H liksom? Har inte pratat med honom på jätte länge... Nu är det julkalendern och en timme och femton minuter. Är det verkligen lönt att försöka sova mer då?

Min ljusslinga har tänt sig ute i busken och "innebandyspelare" ovanpå är uppe och stökar. Det är officiellt morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0