ELLE-galan & våren 2007

ELLE-galan igår ikväll, jag satt självklart fastklistrad framför tvn. Även fast man har viss koll på vad som kommer i vår så var det skönt att få det bekräftat. Oversize fortsätter ju, det gillar jag. Silver, har jag ju snackat om i tidigare bloggar, vilket ju stämmer, vårens stora hit =) Whyred förtjänade verkligen priset. HAr gillatdem länge, och vårkollektionen är inget undantag. Marit Bargman som årets bäst klädda kvinna var väl inte helt otipapt heller, även om jag personligen röstade på Carina Berg, som i mina ögon hade varit en värdig vinnare... Kvällen bjöd på mycket snygga klder, och värdiga vinnare. En mycket lyckad galakväll =)

Bilder kommer inom kort.

Ni vet att n älskar mig
Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0