Startar nya bloggen med en lista =)

1. vad använder du just nu för jacka? Grå a-linje kappa
2. vad använder du just nu för skor? Oftast svarta stövlar, ridtövelmodell
3. favoritfärg på kläder? Vitt,grått, svart och rosa är basfärgerna i min garderob, sen har vi alla andra mest till piff =).
4. favoritmaterial på kläder? Bomull.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Typ allt från affären Hemma hos Emma i Vimmerby som jag fått obsession på nu.
6. favoritaffärer? Zara, Topshop, Hm, Ylle&Mandel & Hemma hos Emma.
7. favoritmärke? Chloé

GREJER
vad har du för:
2. plånbok?
En svart alång i skinn med sp¨ännen på.
3. smycken? Enkla, personliga, gärna i guld. oxh många .Gärna hemmagjorda. Eller de som man köper i små butiker.
4. solglasögon? Svarta stora i Rachel Bilson anda.
6. mp3? Grön Ipod mini.
7. mobil? Motorola V360 i  samma gröna nyans som min ipod.

BLANDAT
1. vad har du i din:
a) jackficka just nu? Inget, jag har min väska där jag stoppar allt skit.
b) handväska eller liknande just nu? Min kalender där jag själv designat fram&baksida, glasögon,plånbok,skinnhandskar, ipod mini, hårsnoddar, pennor, 2 nyckelknpippor(en till Båstad och en till Kävlinge), tillfällig husnyckel till Storebro huset,läppglans, visitkotrtsetui från Louis Vuitton med busskort, gamla kvitton,tändare, 2 lypsyl, ett lim(?!) och två mobiler, men  INGA SKOLBÖCKER. Det är ju lov =)
2. vad är du beroende av? Te, clementiner, musik och förmof'dligen en hel hög annat...
3. vilken sorts lipsyl använder du? Vanligt, eller från blodgivarna(låter knepigt, men är sjukt bra)
4. vad tror du på? Kärleken! och Gud
5. vad köpte du senast? En stickad klänning och en skärp
6. har du nåt husdjur? Japp, och inte bara ett utan två. Hundarna Ragge & Lazy
7. vad bor du i? Suteräng hus i båstad själv, Hus i Kävlinmge med mamma, lägenhet i kävlinge med pappa, men just nu i ett hus i Storebro i Småland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0