Blandade känslor

Kom inte in på mäklarlinjen i Malmö. Står visserligen som reserv med det känns hopplöst. Var rädd att det betydde att jag inte skulle kunna få min lägenhet nu. Men det verkar gå att lösa. Det blir att plugga på Komvux på heltid ett år, fanns faktiskt väldigt många intressanta kurser. Bara man kommer över det faktum att det har en lite negativ klang. Så på måndag har jag möte med arbetsförmedlingen och komvux i Kävlinge. Men de ska nog förmedla mig till Klippan eftersom jag och Rickard planerar bosätta oss där. Allt verkar gå bra än så länge. Vilket glädjer mig för jag känner att jag verkligen vill detta. Han tar tag i saker också, vilket är skit bra. Visar att han verkligen vill. Jag blir så glad =) Men nu måste jag gå. Hör av mig snart igen.

Ni vet att ni älskar mig
PusspussLina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0