Bölarn

Asså. Jag har ju gillat Daniel mest hela idolresan och sagt att Amanda sjunger falsk... Men även jag kan ändra mig. Jo, hon sjunger fortfarande falsk då och då. Men jag har storbölat sen bandet började spela. Ja, redan innan hon börja sjunga, för jag visste att det skulle bli så jävla bra. Och fy fan! Jag är väl visserligen känd för att gråta i tid och otid, speciellt till bra uppträden. Men jag har aldrig gråtit såhär till idol. Det var något utöver det vanliga. Det var magiskt. Var tvungen att skriva detta i pausen ;) Nu sitter jag, eller halvligger under täcket på min mysiga soffa och snörvlar... Nej, nu börjar idol igen.. Och ja, Marie var sångmässigt sjukligt bra med..

Kommentarer
Postat av: SAAARAAA

okaaj! Jo jag har förstått att du ska bli arkitekt? (stavade jag det rätt? :O ) imorgon är det feest :) tjoho! vad gör du i helgen då? PUSS

2007-11-30 @ 21:08:19
URL: http://saaaraa.blogg.se
Postat av: Tobias

svar: ja fyfan vilken underbar stund :)

2007-11-30 @ 21:43:31
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0