En lista för att förgylla tv-pauser

10 favoriter:
Färg: Rosa, Grått, Svart, Vitt, Lime. haha, inser att jag bara tänkter inrednignsmässigt.
Mat: Tacos är skit gott, bara av den anledning att jag äter det så sällan.
Band: oj.. Dixie Chicks kanske?
Film: The notebokk maybe.
Bok: Älskar att läsa och det finns för många bra böcker.
Sport: Handboll och dans
Årstid: Gillar alla årstider.
Veckodag: Tisdagar kanske. Har bara en lektion då, data på kvällen mycket nice.
Glassmak: Laktosintholerant..
Tid på dygnet: Olika, men den tiden när jag bestämmer mig för att "hålla kväll"

9 för tillfället:
Humör: Väldigt glad.
Smak: kaffe
Kläder: Mörkgröna grovstickade strupisar och mörkgrå klänning från gina tricot
Bakgrund: Brun fondvägg
Nagellack: Inget
Tid: 20.58
Omgivning: Tvn låter. Mycket stökigt med tanke på att jag renoverar garderoben.
Irritationsobjekt: Inget.

8 första:
Bästa vän: Sara
Screen name: .....
Husdjur: Katten Kajsa
Piercing: Hål i öronen
Förälskelse: Minns jag inte, men mamma säger att jag var förälskad i nån Martin hos dagmamman. Själv minns jag Magnus, min lågstadie pojkvänn under alla treåren. ;)
Musik: Arvingarna
Bil: Kel! Mammas turkosblå volkwagn polo som varit farmors.. haha.
Kyss: oj. Pontus.

7 senaste:
Cigarett
: På promenaden.
Mat: Mjukpepparkaka som jag själv bakat. är väl ingen mat direkt kanske..
Dryck: Kaffe.
Biltur: Mellan Burlöv och Glumslöv. Från byggmässan till kusin Lisa, jag körde ;)
Kyss: Nån vecka sen. illa.
Spelad låt: Foolish games av Jewel
TV-program: Roomservice

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: haha, typ.
Brutit mot lagen: japp
Blivit arresterad: nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Nej
Kysst någon du inte känner: Massor med gånger

5 nej tack:

Kläder: punkar kläder
Mat: Ärtsoppa bruna böner och fisk
Musik: Techno
Dryck: nån lustig latte sort som nathi fick mig att testa i sommras.. uh!
Personlighetsdrag: långsinthet

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Tampades med golvet.. suck
Du kan höra just nu: Hur top modell börjar.
Du inte kan leva utan: min lägenhet ;)
Du gör när du har tråkigt: Sitter vid datan, sjunger

3 personer:
Du kan berätta allt för: Nutte, Charlie & Emma
Du tycker om: Finns måga.
Du inte gillar: minst lika många..

2 val:
Kaffe eller te: Dricker båda varje dag..
Vår eller höst: Just nu höst, trivs med att leva i nuet..
1 önskan: Att få det där typsika. Hus barn man och hund =)

Nu ska jag se top modell =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0