High School Musical?

Nästa höst sätts High School Musical upp på nöjesteatern i Malmö. Igår efter Sandra och Christas föreställning satt vi i Christa, Niklas & Robbans kök och snacka och då kom det upp. Sandra söker, ev Christa och Niklas med.. Är lite sugen.  Igår insåg jag hur mycket jag egentligen saknar att få stå på scen. Så när mamma, Lisbet och Emelie åkt hem så satte jag igång mitt soundtrack (efter att ha kollat att det var rätt tonart som auditionlåten såklart..), skrev ut notbladet och texterna till alla de andra sångerna och vrålade på! Tur att en granne har fest så jag inte störde så mycket med min skön(hög)sång, fy fan vad kul det var.. Ska jag söka? Förlorar ju inget på det. Jag menar det är ju första gallring bara efter ansökningblankett med foto, vadå typcasting? haha.

Såhär skulle min ansökan kunna se ut.
image241


Vad säger ni? Har jag en chans ;)



Kommentarer
Postat av: Estelle

coolt du borde söka!

2007-11-27 @ 12:27:32
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0