Lista.. Ja jag ska gå..

PICK ONE..
1. Pierca näsan eller tungan?
Inget av det
2.Vara seriös eller rolig? Vara rolig
3. Dricka röd eller grön mjölk? Grön eller röd? Vi har skånemejerier och då är det minsann blå som gäller :P
4. Brinna upp eller drunkna? Amen, kan man väl inte välja.
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Mina föräldrar.. Hade gärna velat umgås med pappa om det gått.

SVARA ÄRLIGT..

1. Tycker du om någon? Jadå, ingen kärlek dock. Men min familj och mina vänner tycker jag om
2. Sol eller måne? Sol & Måne
3. Vinter eller höst? Vinter
4. Vänster eller höger? Höger.
5.Soligt eller regn? Soligt
6. Vaniljglass eller chokladglass? Vaniljglass.

OM MIG..

2. Hur mycket är klockan just nu? 12.04
3. Fullständigt namn? Lina Erika Kalla Olsson
4. Vart vill du bo? Tja trivs rätt bra..
5. Hur många barn vill du ha? Minst 2
6. Vill du gifta dig? Ja, det vill jag.
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? Olika
8. Har du ätit sushi? Japp, en lussevaka. Aldrig mer.
9. Favoritglass? Asså jag är har varit laktosintholerant halva mitt liv så har inte stor koll, gillar magnum dock.
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Har en sorts müsli
11. Humör? På topp!

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:

1. Kysst någon? Nej
2. Sjungit? Ja.
3. Blivit kramad? Nej
4. Känt dig fånig? Japp
5. Saknat någon? Ja
6. Dansat galet? Ja
8. Klippt håret? Nej
9. Gråtit? Ja
10. Ljugit? Nej
11. Blivit kysst? Nej

GREJER:

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej
2. Har du en hund? Nej, saknar Raggson och Lajsan. Pappas hundar
3. Tycker du att du är attraktiv? Ibland.
4. Sover du helst själv eller med någon? Sover bäst själv, för det är man mest van vid men mysigt att sova med någon annan
5. Tror du på spöken? Nej, men på att döda kan "besöka oss"


Kommentarer
Postat av: elli

men joj det är visst falskt har frågat asmånga nu. alla bara garvar.
menmen skitsamma

2007-11-27 @ 20:48:51
URL: http://ellinorak.blogg.se
Postat av: elli<3

Om du skriver "ni" så antar jag att du menar mig också. men du ska veta att jag har sjungit i 16 år och har också gått i musikklass sjungit för kungen och skit i 5 år och vet tyvärr också vad som är falskt och inte...tsssss :P

kramiiis♥

2007-11-27 @ 22:39:10
URL: http://ellinorak.blogg.se
Postat av: emelie

åhhh ny outfits på bloggen..
snyggt nu måste jag sätyta igång min hjärna för ny outfits

2007-11-28 @ 08:17:53
URL: http://meledysshowroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0