Men gud asså!

Har det inte snöat i Klippan? Ne, det var nog bara lite hagel, men som sagt i Skåne kan man aldrig vara säker ;) IAf det upptäckte jag när jag skulle gå och fixa en tvätt tid. Men vad fan är det med denna föreningen? Det är ju ALDRIG ledigt. Nu får jag tvätta på torsdag! Fatta, hur länge är inte det? Jag har haft då mycket annat att tänka på att jag glömt tvätta. Har gått flera veckor. Helt ärligt så har jag bara tvättat en gång sen jag flytta in i mitten av september... Då har man mycket kläder ;)


Kommentarer
Postat av: Ella

hahahaha!! Liiinaa varför säger du det nu??! jag hade gärna druckit alkoholhaltiga drycker med dig..hmm får bli nån annan gång :)

2007-11-10 @ 23:00:52
URL: http://welliam.blogg.se
Postat av: Ella

hum jag känner igen den där känslan :) ganska härligt egentligen speciellt om man är med vänner när den inträffar..annars går man mest runt och fnissar för sig själv..men då ser jag framemot ett vlogg inlägg imorrn då :P

2007-11-10 @ 23:49:41
URL: http://welliam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0