Mitt OC

Som ni vet är jag oc beroende och har varit sen starten ;) När vi bodde på hamnkrogen tittade vi mycket på säsong 1 & 2, detta var hösten 2005. Säsong 3 gick på tvn men vi hade inte femman.. Robert spelade in några avsnitt till oss, gulligt även om det inte funka. Hur som helst så var det samtidigt som jag och Sofia insåg att vi faktiskt hade ett litet oc i vår umgängeskrets, visserligen känner nog alla folk med liknande personligheter, men vi tycke det var mycket roligt då. Idag kom jag iaf att tänka på det igen. Visst kan man bara se vissa männsikor som väldigt passande i karaktärerna? Nu ska ni få se det, med vissa uppdateringar.

Seth Cohen - Robert Andersson

Behöver inte säga så mycket. Robert har en häst precis som capten oats, det i sig är skäl nog. 

Marissa Cooper - Sofia Hermansson


Sofia ser lite ut som marissa, har alltid ett förhållande och många killar som trånar efter henne.

Kirsten Cohen - Sofia Ohlsson

Sofia är en fruktansvärt snäll tjej som vill alla väl och är vänlig mot alla. Det enda som talat emot hennes likhet med Kirsten är att Sofia är utbildad kock ;)

Julie Cooper-Nichol - Annie Malmberg


Ni som känner Annie måste väl hålla med om att ni kan se henne i ett Jucy Couture sett gift med en svinigt rik man? Annie är självklart hur go som helst, dvs mer som Julie i de senare säsongerna.

Alex Kelly - Charlie Decker

Charlie är lite alternativ och väldigt musikintresserad. Charlie är dessutom underbar!

Lindsay Gardner/Taylor Townsend  - Lina Olsson(jag)

Och så jag då. Robert tyckte att jag var en "Lindsay" förmodligen för att hon var en sån duktigt flicka med höga betyg och ordning på allt. Det var innan Taylor kom in i bilden. Taylor är precis lika smart och organiserad men har mer än det. Hon är knäpp helt enklet. Precis som jag. haha. Tänk bara på allt hon gör för att få Ryan...

Jag vet, jag är en tönt. Säger det igen. haha
Men ni vet att ni älskar mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar också oc;)

2007-11-07 @ 16:37:51
URL: http://metrobloggen.se/linder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0