Serienörd? Jag?

haha är du en serie nörd kanske ?
har man kollat på mer än 55 en få antal gånger "ÄR" man tydligen en sån där serie nörd, tänkte kolla hur många man följt lite smått osv. kanske är fler än vad man tror ändå.


[x] Gilmore Girls
[x] Grey's Anatomy
[ ] Prison Break
[x] Desperate Housewives
[x] OC
[x] One Three Hill
[x] Vänner

[x] Förhäxad
[ ] 24
[ ] Simpsons
[x] Scrubs
[ ] CSI
[ ] CSI Miami
[ ] CSI New York
[ ] Jordan Rättsläkare
[ ] Joey
[x] Bones
[x] Dawson's Creek
[ ] Heroes
[x] House
[x] Brother and sisters
[x] Sex and the City
[x] Navy CIS
[ ] Lost
[ ] My name is Earl
[x] Ugly Betty
[ ] Smallville
[ ] Southpark
[ ] Stargate Atlantis
[ ] The 4400
[ ] The Office
[x] Two and a half men
[ ] Spin City
[x] Cold Case
[ ] Criminal minds
[ ] Baywatch
[x] Lilla huset på prärien
[ ] Dallas
[ ] Shark
[ ] Tredje klotet från solen
[ ] Law and order
[x] Våra bästa år
[ ] Våra värsta år
[x] Sabrina - Tonårshäxan
[ ] Ett geni i familjen
[x] Alla älskar Raymond
[x] Ghost Whisperer
[ ] 8 simple rules
[ ] Svensson Svensson
[ ] Lizzie McGuire
[ ] Sunset Beach
[ ] Sunset Tan
[ ] Magnum
[ ] VIP
[ ] Stacked
[ ]Myggan
] Vita huset
[ ] Advokaterna
[x] Ally mcbeal
[ ] Las Vegas
[ ] Xena
[ ] Entourage
[x] Cityakuten
[x] Will&Grace
[ ] Beverly Hills
[x] Sjunde himlen
[ ] Dharma&Greg
[ ] Fresh Prince in Bel Air
[x] Skilda Världar
[x] Nanny
[ ] Tre Kronor
[ ] L-word
[ ] Vita Lögner
[ ] Andra Avenyn
[ ] Rederiet
[ ] Hem till gården
[x] How I met your mother
[x] That 70´s show

[ ] Alias
[x] Seinfield
[ ] Glamour
[ ] Huset fullt
[ ] Hjälp
[ ] Mitt liv som död
[ ] The Shield
[x] Close to home

33 - långt ifrån med andra ord ;)

Kommentarer
Postat av: NutTe

Jag klarade mig med ifrån att vara serie nörd men jag kom endå upp i 47 st och det är kanske illa.

2007-11-16 @ 11:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0