Utmaning

Jag antar Käthe's utmaning men lägger till och tar bort lite som jag vill...


Lack
- Har väldigt mycket lackaccesoarer, skor, väskor, skärp.

Paljetter - Kul nu till jul. Har köpt hm kjolen, den dyrare, och har nån väska. Men trenden är över för min del efter nyår. Passar bra till alla julens tillställningar dock.

Blommigt - Nja. Inte min grej. 

A-linjeskurna klänningar - fortfarande fint och smikrande för mig så jag har ju endel i garderoben..

Fodralklänningar - Snyggt men minus några kilon för min del. Dock väldigt snyggt.

Rågummi - Har jag inte fastnat för alls.

Ugg's - Fattar det inte alls. Tycker de är skitfula. Säkert varma och så men nej tack.

Tajts - Har jag dagligen, behöver inte säga mer tror jag...

Stuprör - Helt okej. Om man nu ska ha jeans.

70-talsvida ben - Roligt och figursmickrande, men jag är för feg (och för kort) haha.

Shorts - Jag har tröttnat lite. Har ju haft det i två år nu.

Djurmönstrat - Jag har tröttnat på detta också. Fast det gjorde jag ju redan nån vecka efter det kom.

Randigt - Beror på hur. Men har sällan randigt. Hade för några år sen.
Rutigt - Gillar rutigt. mer än randigt iaf. Men Sandra och Christa fick igår två av mina rutiga klänningar iaf... 

Oversize - Gillar det.. passar mig bra..

Stövlar - Älskar mina platta stövlar jag köpte på secondhand förra vintern. De är perfekta och kommer hänga med länge.

Orange - Inte på kläder men som som accentfärg i inredning, ja. 

Cerise - Nej nej nej, förr vintern.. 

Lila - Fint. I inredning och mode. Sandra fick dock en av mina lila kjolar.. från hm's nu i höst. 

Grått - Favoriten. Grått låter tråkigt men det är det inte. Har MYCKET grå kläder. Och grått badrum ;)

Svart - Har alltid haft mycket svart, så också nu

Senapsgult - Har en basker och en liten axelremsväska men är inte så på det ändå..

Ballongkjolar - Har alltid trott att det inte skulle klä mig och har bara gått förbi.. Men tycker det är helt ok. Har en brun/bronz från Zara

Äggformade toppar/ klänningar - Nej du. Passar inte mig alls..
Converse - Inte alls jag heller. Ni som känner mig, kan ni se mig i converse?!

Ballerinaskor - Kan inte släppa en sån söt och bekväm sko.. Sitter snyggt på mina minifötter.

Klassiska pumps - Mycklet snyggt. Inte för höga. Skäller ut mamma för att hon slängt alla sina. Hon har ju varit lika klädtokig som jag och hade MASSOR... Det visar bara att man aldrig ska slänga saker ;)

Grova pumps - Bekvämt men har tröttnat på det.
Skinn - Vill ha en skinnkjol. Har inte köpt nån skinnjacka men mamma har nog några vintage iaf jag vill en kväll.. Annars tycker jag att skinn ska hållas till väskor, skor och handskar..
Päls - Jag gillar päls. Det är varmt, mjuk och skönt. Har ärvt gammelmormors minkkappasom jag sytt upp. Invigde den igår. Mycket mysigt. Snyggt dessutom.
Nitar - Inte alls jag. Jag är inte så "hård" haha
Stickat - Alltid bra en här tiden på året...

det var min höstgarderob ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0