Vlogg

Nu är mitt första videobloggsinlägg på gång. Efter att youtube visat sin avsky för mig. haha, nej med det klydda idag. Så håller jag nu på att ladda upp den på photobucket, tillfällig lösning då jag vet att kvaliten inte är den bästa där. Men det är inte den på filmen heller ;) Lite mörk och så men det får duga. Nu ska jag duscha och göra mig färdig för sängen medans den laddas upp, det tar ju ett tag.  Är det någon som vet hur man förminskar en video?! Mina blir alltid jätte stora och tar år att lägga in. jaja. Bjuder på en bild sålänge

image162

Taget i mitt flickrum hos Mamma i Kävlinge sommarn 2005. Då var jag flitig med att spela på min kära ibanez. Nu saknas det en sträng på den. Kanske ska köpa det imorgon med?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0