Baka bröd, städa och bli bloggberoende

Hejsan alla!
Idag hade jag en lektion, religion imorse, that's it! Kom hem insåg att tjejkompisarna från gamla klassen kommer och hälsar på imorgon och att min lägenhet inte är i skick till att visas upp bland folk. Så jag städade, dammsuga och torka golven. Satte en gång i maskin disk. Sen organiserade jag min garderob, visar väl upp den inom de närmsta dagarna. Fixade till i badrummet så att töserna känner sig välkommna! Sen när jag ändå var igång fick jag ett ryck och bakade lite ciabatta, till morgondagens knytis dvs. Gör en sats till innan de kommer imorrn så det ska finnas lite nybakade =) Känner mig allmänt huslig! Sen inser jag att jag börjar bli beroende av att blogga igen. På gott och ont.

Emelie: Trevligt att du gillar min blogg, det värmer. Tapeten har jag haft på min blogg ett  bra tag. Kan inte säga hur man får tag på den, men här är iaf en länk  http://static.flickr.com/56/107214764_d1aa05dc42.jpg

Imorgon ska jag på bankmöte på morgonen, hem, handla mat, gå på min bokföringskurs och slänga in en sats ciatatta till och invänta tösern. Vi hörs imorrn!

Pusspuss
Lina


Kommentarer
Postat av: emelie

jag menade tapeten i ditt vardagsrum.

2007-10-18 @ 10:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0