En lista såhär på kvällen

Favorittidning: Cosmopolitan / Elle
Bästa saken som hände i sommar: Alla härliga sommardejter
Favoritplagg i garderoben just nu: en mörkgrå klänning från Gina Tricot
Byter gärna garderob med: Linnéa =)
Vanligaste färgen på mina kläder: Grå
Jeans eller mjukisar: använder nog mjukisar mer än jeans, men det beror inte på att jag alltid går i slappe kläder, utan snarare att jag väldigt sällan ahr jeans..
Mig själv med tre ord: Pratglad, romantisk med glimten i ögat
Jag tränar: för lite just nu. Saknar dansen!
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: På topp! Tjejerna har varit här ikväll och nyss åkt hem, jätte mysigt =)
Kläder just nu: Brun ballongkjol, vitt linne och vit kort cardigan.
Vad sa du senast: Måste var hej då till töserna.
Hur många kuddar sover du med: två
Morgon- eller nattmänniska: väldigt olika
Sparare eller slösare: tyvärr slösare, men börjar skärpa mig.
Bästa film: oj. The notebook kanske?
Har du några homosexuella/bisexuella vänner: Jadå!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, som sagt, hopplös romantiker...
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Minst två =)
Bio eller promenad: promenad
Är du kittlig: Ja, rätt så.
Snarkar du? haha, speciellt när jag är förkyld, vilket är större delen av året..
Stjärntecken? Vädur
Rädd för insekter? Nej, bara de inte är gigantiska!
Äckligaste insekten: Spindlar
Det här är jag bra på: Är dålig på att säga sånt. Men jag antar att jag sjunger fint =)
Bästa bok? Jag läser väldigt mycket så det är omöjligt att svara på.
Vad vill du jobba som? arkitekt eller mäklare
Chips, morötter eller godis? Idag har jag ätit alla tre
Pizza eller hamburgare? svårt. men äter pizza oftare.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Nej, inte min grej.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum): Min lägenhet är hyfsat välstädad nu.
Gungar du på stolen?  när jag är uttråkad
Vilken hand håller du gaffeln i? beror på sällskapet
Gillar du att sjunga? Ja =)
Använder du knark? NEJ
Kaffe, te eller inget? Kaffe & Te
Har du en besatthet? har mer eller mindre blivit beroende av att blogga igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0