Höst mys!

Var inne på min kära vän Emelies blogg. Hon hade världen mysigaste höstbild som jag måste lägga upp här så ni får se den.

image62

Bilden är tagen i hennes trädgård utanför deras gigantiska mansion ;) Enda bilden jag kunde hitta, men det är magiskt.

image63


Tänkte att jag skulle berätta lite om mina vänner som nämns här och där i bloggen så ni kan ha lite koll på vem jag snackar om. Så vi börjar då med denna tösen.

Emelie Jansson är en sångglad liten tös från Örkelljunga. Hon har många smeknamn; jansson, sladdersnopp, sexy-smeagel och frälsarn är några av dem

Emelie är liten, både på längden och bredden, men den spralligaste och hoppigaste person jag träffat i mitt liv. Inte konstigt att hon spelat kanin i två barnteatrar ;)

Emelie och jag gick gick i samma klass på musikalprogrammet i Båstad, en härlig tid med både lättsamma och allvarliga samtal om att från killar till Gud. Ja, Emelie är troende. Emelie är också en linslus och jag har väl typ tonvis med bilder på henne. Vi har varit på många utfärder under åren, bland annat den sista som var på Liseberg.

Linslus som sagt, så det finns många mindre smickrande bilder


Men egentligen så är hon faktiskt väldigt vacker



Detta var Emelie Jansson - vår lilla prinssesa.

Fler vänner kommer inom kort =)


Kommentarer
Postat av: sweet sixteen

jaa ;) åh filken härlig höstbild! :) ha en bra dag

2007-10-25 @ 16:29:04
URL: http://filippaheberlein.blogg.se
Postat av: emelie

hahaaahaha du är rolig!!!:P kuligt i alla fall... snacka om att den ena bilden är hemsk, men orka bli bra på bild alltid :P heeeeheee

2007-10-25 @ 20:17:37
URL: http://janssonemsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0