Irriterad och glad på samma gång.

Nu har tjejerna precis åkt hem. Vi har frossat i onyttiheter och nyttigheter =) Chips, godis, morröter, gurka och dipp =) Sen har vi skvallrat en masss och fått reda på vad som händer i allas liv. Jag fick dra allt om H & A. Elaine berätta om sin organist. Benne har en kille på bibelskolan. Vickan lever ett mycket händelserikt liv i Oxford men saknar sin lilla bajs-Adam. Linnéa har sina små kärleksbekymmer, denna gång är det dock hon som vill bli av med en efterhängsen en ;) Och vår lilla modell Ella och jag själv hade en helt galen stund i köket. En kväll full med minnen blev det. Nu är jag trött, och irriterad för min kamera vill inte funka och lägga in bilder på kvällens outfit och töserna. Irriterad!

Pusspuss
Lina

Translation: The girls have left my appartment. We overeat both unhealthy and healty stuff. Chips, candy and carrots and cucumber. I have heard some good gossip tongiht! I hade to tell them all about H & A. Elaine told as about her guy the organist. Benne told us the she has a guy on her bibelstudies. Vickan is living a pretty good life in Oxford but misses her boyfriend Adam. Linnéa has loveproblems, a really persistent guy.. And our little model Ella and I had a totaly crazy moment in my kitchen. It was an evening filled with memories. Now I´m tired, and irritated beacuse my camera doesn´t want to work so I can´t put up pictures of my evennig outfit och the girls! Irritating!

Kisses
Lina


Kommentarer
Postat av: emelie

Jag är såååå otroligt ledsen för att jag inte kunde va med igår...å vad jag ville! är i alla fall på bättringsvägen nu,ni såg ut att ha riktigt mysigt, o nu missade jag allt roligt skvaller med,men vi får ses snart igen tycker jag, å då ska jag vara frisk!!!

2007-10-19 @ 11:40:30
Postat av: Lina

Naw JAnsson! VI ville också att du skulle varit här! Men hoppas du blir bra snart.. Saknar dig!
Pusspuss

2007-10-19 @ 11:47:11
URL: http://linaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0