Lär känna mig lite bättre.

Eftersom min blogg på sista tiden fått ett ökat antal läsare så tycker jag det är på tiden att ni lär känna mig lite bättre.

Hur svarar du i hemtelefonen?
Just nu har jag ingen (!) Men det blir Hej det är Lina
Hur svarar du i mobiltelefonen? 
Beror på vem som ringer
Ringer det mycket till dig?
Mamma ringer ofta, annars är det väl rätt normal tillströmmning
Ringer du mycket? 
Nja, eller jo kanske..
Vem ringde du senast?
Ella, men hon svarade inte!
Hur mycket pengar har du?
haha, det svarar jag inte på
Senast kramat och när?
Mamma i lördags :/ Gud vad jag är svältfödd på kramar sen jag flyttade.
Antal timmar sömn inatt? 
6 timmar, illa jag vet. Men jag var itne alls trött. 
Sov du ensam?
Japp
Vem sov du hos senast?
Alfred
Vem sov hos dig senast?
 
Ella, Linnéa, Charlie, Angelo & Andrej på min inflyttningsfest
Vem vet mest om dig?
Rickard min älskade vän och "brossa"
Vem vet du mest om?
oj.. det vet jag inte..
Vad ser du fram emot? 
Att tjejerna kommer hit imorgon, och en ev. resa i vinter.
Vad vill du ha just nu? 
MAT! nya gitarrsträngar och körkort
Vem vill du helst slippa?
Haha, ni som redan känner mig vet att det är "svansen"
Vem stör du dig på?
Ja det får väl bli några personer i mina kurser som tror att de är så fruktansvärt mycket bättre än alla andra.. NOT
Har du varit kär?
Jadå, härligt
Är du kär nu? 
Nej det är jag inte 
Har någon varit otrogen mot dig? 
Inte vad jag vet 
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? 
inte vad jag vet!
Har du varit otrogen?
Nej...
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? 
nja, inte direkt
Har du varit på ett party? 
dum fråga, men för att svara korrekt så jaaa det är klart :p
Har du varit utomlands? 
ett antal gånger!
Var är dina syskon just nu? 
Ingen aning.. Sverige? Usa? vem vet?
Vilken tid gick du upp imorse? 
Skulle gått upp kl.7 men klockan hann nog bli halv åtta..
Vad gjorde du kl 2 inatt? 
sov!
Vad är det första du gör på morgonen? 
Går på toaletten
Vad ska du göra efter det här? 
Laga mat!

Pusspuss
Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0