Listor är något man tar till när man är uttråkad

Utmaning !

Drömkillen:

1. Brunett,blond eller rött?
Oj, brukade alltid säga brunt. Men märker att mina hookups oftast är blonda.
2. Längre än 1,60?
Ja, mysigt med låånga killar.
3. Ögonfärg?
Brukar jag inte tänka på.
4. Sminkad?
Tja, ok till fest med måtta. Det får inte gå till överdrift så han börjar låna mitt smink ;)
5. Gilla att shoppa?
Japp, killen ska va stilmedveten och orka med att shoppa med mig.
6. Fotbollsnörd?
Jajadå, kan han väl få.
7. Pratglad?
Jadå. Man måste kunna praata med varann.
8. Intressen?
Spelar inte större roll, kul om vi har nått gemensamt.
9. 6pack?
Absolut inte nödvändigt
10. Muskulös?
Lite lagom sådär.
11. Hål i örat?
Nej
12. Fest kille? 
Jodå, fast inte festa jämt.. hellre mysiga hemmakvällar.
13. Punkare?
Absolut inte.
14. Tatuerad?
Nja, gillar inte tatueringer
15. Får han vara piercad?
Nja, det beror väl på var
16. Har du hittat en sån här kille?
Nära på

Om dig!

1. Hur lång är du?
164cm
2. Ögonfärg? 
Mellerad : )
3. Gillar du att shoppa?
Älskar det!
4. Gillar du mysiga hemmakvällar?
Det är bland det bästa som finns : )
7. Hårfärg?
Brunett.
8. Piercing?
Nepp. Bara hål i öronen
9. Tatuering?
Nej och inget som kommer heller.
10. Musik smak?
Det mesta går bra, men jag lyssnar mycket på Oh Laura, Dixie Chicks & Calaisa.
11. Vad tycker du? 
Haha, lustig fråga. Jag tycker att det ska bli kul med en uppfrächning av badrummet.

Kommentarer
Postat av: Estelle

vi har väldigt lika "krav"

2007-11-05 @ 09:52:56
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0