Modevisning

Var på visningen på Nova idag. Ella gick ju så hon behövde lite support. Hon ÄGDE. Grymt tjejen ;) Hur som helst. Där fanns många tjejer som var duktiga. Dock var det en som var riktigt usel, alltså det var pinsamt så dålig hon var. mamma beskrev henne som sengångaren.. illa! Ella sötnöten var grym iaf o såhär snygg är hon på bilden från novas hemsida


163124-19
 


Vinnarna blev till slut dessa två

163124-21163124-20

Rätt kille (sorry Pontus. Du var grymt duktigt du med, men denna killen var outstanding...) Fel tjej. Hon var inte äns topp 5 för mig.. Sånt är livet.

Måste tillägga att nu när jag skaffat berdband i min lägenhet s¨å blir det betydligt bättre på bloggfronten för min del..

Ni vet att ni älskar mig ;)
pusspussLina

Kommentarer
Postat av: Sandra

Coolt.. tjejen som vann är en klasskompis flickvän :) så dålig kan hon väl inte varit? ;) puss

2007-10-14 @ 23:08:37
Postat av: Lina

Det var inte vinnaren som var "sengångaren" hon som van var ok. Måste ju vart bra eftersom hon vann. Men det var inte min favorit alls.

2007-10-14 @ 23:26:57
URL: http://ojsanlina.blogg.se
Postat av: Ella

haha vem var sengångaren?

2007-10-15 @ 16:56:29
URL: http://welliam.blogg.se
Postat av: Lina

hha, vet inte något namn men hon var av invandrarbakgrund och hade lila strumpbyxor på en ingång...

2007-10-15 @ 20:19:11
URL: http://linaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0