Nutte

Nästa vän! Rickard Ohlsson min kära bror, ja inte på riktigt min bror, men ändå. Han är mer bror än vad Jesper, min riktiga bror, någonsin varit. Iaf, Rickard kallas för Nutte, och det är mitt fel. Hän är världens sötaste, visst?

image78

Han bor i Örkelljunga, eller ja i Ingeborrarp, och har gått i samma klass som Emelie som jag pratat om tidigare. Hon brukade "varna" mig för honom när vi precis börjat på Apelryd, men han är snäll som få. Men tyvär tjejer så är han upptagen. Rickard (Nutte) är den som skriver alla småtaksiga kommentarer här med ;)

image79

Här är han tillsammans med Ante & Cohen på studenten

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej! vad kul att du också börjat blogga ordentliget =) en nyfiken fråga.. (du har ju hjälpt mig med dessa problem innan) hur får man en stor profilbild?? puss

2007-10-26 @ 16:58:54
Postat av: Ella

AAAAAH! VAD ser jag!!! är inte det där älskade party bengt på en FAT! what a..

2007-10-26 @ 17:34:52
URL: http://welliam.blogg.se
Postat av: Lina

Visst är det partyhunden Bengt, fastfrusen :S Senare blev han även halshuggen och uppeldad. ILLA!

2007-10-26 @ 17:44:48
URL: http://linaolsson.blogg.se
Postat av: Nutte

Bengt levde ett trevligt liv i våran frys och fick komma fram ibland på vissa fester som maskot dock så halshögg vi inte han ut slet av huvudet, samt han var ju flamsäker så mycket eldande blev det inte. btw eldade vi upp han för han hade ofredat robbe när han skulle duscha, den lilla saken var en riktig äklig jävel ska ni veta.

2007-10-27 @ 12:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0