Updates

A är history. Herregud, karln ljuger ju som en häst travar! Det funkar inte, BIG nono! Först var jag fruktansvärt irriterad men nu pallar jag inte ägna mer energi på att bry mig, det är han inte värd. Var ju bara tvungen att informera er om utvecklingen då jag lovat det. Vi också förklart för H att jag inte är intresserad och har kommit över det ;) Vi hade faktiskt en helt normal vettig konversation på msn idag. About time. Han är faktiskt en väldigt trevlig prick, även fast det inte funka mellan oss.

Sen har jag varit hemma från skolan idag. vaknade med feber och en halsont som inte var nådig. Så det fick bli att stanna hemma idag. Har städat undan lite, imorgon kväll lovar jag att lägga upp  lite bilder från nya lägenheten. =)

Nu kallar sängen.
Pusspuss
Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0