Jag är med jobb

Nästan iaf. Det var vadjag skulle prata mer om idag. När jag visste mer alltså. Hon gillar mig. Hon gillar att jag gått musikal och hon älskar att jag är så lättsam. haha. På måndag och tisdag ska jag gå brevid. Sen på onsdag skrivet vi alla papper och sånt. Så om jag typ inte tabbar mig totalt så har jag numera jobb! Ja, det är inom handikappomsorgen. Daglig verksamhet. Allt från gravt handikappade till personer som det kan ta två månader innan man märker varför de är där. Det ska bli väldigt intressant. De har nämligen en teater och sång grupp!

Nej. Bussen är full med folk. Varmt är det och enda platsen fanns längs bak.... Det skakar som fan. Och jag blir åksjuk. Så nu blir det att dricka lite brämhults jordgubb/lime och läsa veckorevyn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0