Köpenhamn

I morse kl 8.52 gick tåget till Helsingborg. Därifrån tog vi färjan över till Helsingör, min lilla Hamlet var det. Sen tog vi tåg till Köpenhamn. Fina danska tåg var det. Joanna var också väldigt fin på tåget må jag säga.
1
Efter en hel del förseningar (är det inte alltid det i danmark??) så landa vi i huvudstaden. Det var extra kul att ha med Joanna, hon har nämligen aldrig vart på ströget! Så jag var ju expert i jämförelse. Men ströget är stort och helst vill man hinna med alla bakgator med, men tiden var knapp så vi (läs jag) hade klart för oss var vi skulle lägga vår tid! Inne på Zara hittade jag två underbara klänningar (otippat va? haha) men efter att ha diverse svordommar var det bara att inse att jag har för mycket bröst. Jag ser helt vulgär ut i för urringade kläder. Fy fan för bröst! Men jag fick med mig en del fina saker hem ändå. Vi besluta dock att åka tillbaka snart igen, vi han ju inte med någon secondhand shopping alls, och magasin ägna vi alldeles för lite tid på. Han inte längre upp heller. Vi hade tur med vädret iaf, och fick oss en riktigt mysig dag.
23
Joanna med alla påsar

I påsarna fanns följande
123458009++u7jlsf

Tanfärgade pumps från pieces
Tre trosor, orange, gul & lila (blixten spökar), från pieces
Tanfärgad clutch från friis & co
Träarmband med fjärilar från friis & co
Grön luktande badanka från designroom (illum) Han luktar äpple!
Emporium body butter, snow gardenia från MOR (illum)
Inte bå bild, men lika bra ändå är två par trumpbyxor från pieces
Nedan, Kjol från Mango med söt spets och volang och strumpbyxor med hjärtan från Topshop.

iglo

Vi skulle ju egentligen gått ut ikväll, och jag gjorde mig färdig och allt, men kände mig lite hängig och kände efter och jovisst, feber. Joanna fick åka och möta upp de andra ensam. Känner mig dum, men det är ju inget man kan göra något åt. Ser ju inte helt kry ut på bilden ovan, trots att jag faktiskt är klädd för utgång, sminkad och vidgjord. Då mår man inte bra. Aja. världen går ju inte under för det! Nu har ibumetinen börjat verka så jag kan sova. Hoppas ni har det bra denna lördag kväll!

Kommentarer
Postat av: joanna

Jag påsar bara för du vill ha med balklänningarna ju ! haha så fin du var igår, glömde säga det tror jag, men cpsnyggt klädd :D

2008-04-27 @ 16:01:26
Postat av: Lina

amen snuttan... Joanna med alla påsar. Inte Joanna posar ;)

2008-04-28 @ 20:24:04
Postat av: Anonym

mm jag tänkte det också Lina skulle aldrig skriva fel, synd bara att man ska komma på det dagen efter det redan står här moahahaha. Den får jag bjuda på ;) Ses i skolan snart !

2008-04-29 @ 07:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0