kvällen

Jag och Joanna skulle gå en runda. Men vipps så hade vi handlat tacos och marängsviss och vandrat hem till Edvin för att laga mat och se på film. Kvinnorna (jag, Joanna och Hanna) stod för matlagningen medans grabbarna spela biljard, otippat va? Maten blev god, marängsvissen med,åt bara lite dock. laktosshit ni vet. Vi hade en diskussion om svartsjuka och tillit iförhållande, titta på en sjukt dålig film, meet the spartans, tror jag. Sen alltså, Niklas, jag blir aldrig av med dig. haha. Träffade då en kille ikväll, Visar, sjukt lik dig! Men det är kanske positivt, ibland saknar man din upptåg. Hur som helst så påminde han om dig som fan till sättet. Sen vet ni hur jag påverkas av dialekter, ja nu pratar jag ju skånska som fan igen, men ikväll fick jag en släng blatte-svenska, så olik mig. Lät för jävla illa, ska aldrig hända ikväll. haha. Nu har iaf Edin kört oss hem, jag har gått in till mig och är nu helt galet trött. Imorgon ska va en väldigt produktiv dag!

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0