Om helgen och första arbetsdagen

I fredags så var jag och Joanna bara hemma och titta på alla sångprogrammen på tv. Jätte mysigt. Och i lördags hade Rickard och hans bror fest. Och vi tänkte varför inte? Så jag skulle då försöka hitta dit. Efter mycke om och men kom vi dock fram. Det var väldigt trevligt. Sjöng en massa singstar och träffa en liten söt och trevlig pojke så kvällen var nice. Söndagen var seg jag och Joanna åt brocolipasta, skit gott.

Idag var jag uppe med tuppen. Gör mig i ordning och cyklar till bussen. Som inte kommer. Får skjuts med en tjej som gick i klassen under mig på apelryd. Skit snällt, hur bra hade det kännts att komma försent första dan? Kom fram i god tid till Se-samgården iaf. Var rätt nervös vilket snabbt gick över. Personalen var jätte trevlig och brukarna med. Jag trvides väldig väldigt bra. Idag hade brukarna lättare funktionshinder så som downs syndrom. Imorgon går jag brevid i en annan grupp med brukare som har flera handikapp, en dag som mer handlar om vård än vad denna dagen gjorde. Idag sjöng vi mest och var i "sinnenas rum" som var något skit fräckt. Olika typer av avslappningsrum som ska stimulera våra fem primära sinnen. Ser fram emot morgondagen!

Kommentarer
Postat av: Bror

Haha varför fet stil på söt och trevlig när det roliga är LITEN^^

2008-04-08 @ 00:14:18
Postat av: Martin

Bror - varför är det roliga liten? Var han mycket yngre eller?

2008-04-11 @ 14:26:33
Postat av: Bror

Om vi säger såhär, grundskole nivå. Eller typ något sådant.

2008-04-11 @ 14:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0