paus

Mat-paus! Kycklingsallad blev det.. Slänger in en liten lista med, var ett tag sedan.

Sju första:
Första bästa kompis: Sara hos dagmamman
Första bil: Ägde väl tekniskt sätt pappas där ett tag. Det var en polo kombi, röd iaf. Men jag har ju inte körkort så.. haha 
Första kärlek: Oj, mamma skulle säga Martin hos dagmamman, Själv vet jag inte riktigt vad man kan kalla kärlek.
Första husdjur: Pucko! min engelska undulat.
Första semester: Legoland när jag var nån månad..
Första jobb: Plocka jordgubbar...
Första köpta skiva: Oj, nån absolute music kanske


Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: Cider
Senaste bilfärd: Hem från Edvin igår kväll
Senaste filmen du såg: Den där dåliga igår, Spartans nånting.. haha
Senaste ringda telefonsamtal: Joanna
Senaste bubbelbadet: Hos mor sist jag var hemma.
Senaste spelade cd: Celine Dion
Senaste kyss: Måste man tänka var det för länge sen... Men jag gissar på Jakob
Senaste gången du grät: Oj.. Det var inte så längesen iaf.
Senaste måltiden: Kycklingsallad


Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? Nej
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Nej.
Varit på tv? Nej
Fått ditt hjärta krossat? Ja.
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Nej
Haft ett one night stand? Ja
Busringt till nån? Haha, ja. Alla har vi vart små


Sju saker du har på dig:
1. Jeans, förvånande jag vet ;)
2. Underkläder
3. Grå tröja
4. Linne
5. ring, armband (som alltid..)
6. glasögon
7. Diadem


Sex saker du gjort idag:
1. Gått upp
2. Druckit kaffe
3. Pratat med Joanna i tele
4. Suttit vid datan.
5. Fixat i garderoben
6. Ätit kycklingsallad


Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning):

Mobilen, datan, min garderob, gitarren & min cykel.


Fyra personer du kan berätta allt för:
1. Rickard
2. Joanna
3. David
4. Hanna


Tre val:
Svart eller vit? Svart.
Sommar eller vinter? Båda.
Choklad eller chips? Kan inte undvara något av dem.


Två saker att göra innan du dör.
Gifta mig och skaffa familj.


En sak du ångrar:

Inte mycket så jag vet inte vad jag ska svara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0