Tidsfördriv på en buss

KOLLA I DIN GARDEROB
Äger du ett par stringtrosor?
Nej.
Hur många trosor har du? Många.. Sa jag att jag inte tvätta på två månader? haha
Äger du en rosa tröja? Japp, flera stycken
Äger du en randig tröja? Javisst.
Hur många BH:ar äger du? Oj.. en hel del..


KOLLA PÅ DIN SÄNG
Är din säng bäddad? Haha, nej. stressig morgon
Vad ligger det på din säng förutom täcke och kudde? överkast, prydnadskuddar, en klänning, strumpbyxor, fjärrkontroll. och säkert lite till..
Hur många kuddar sover du med? 3.
Vad är det för färg på dina kuddar och ditt täcke? Två vita kuddar, en ljusgrå med mörkgrå blommor, täcket matchar den. 
Vad är det för färg på själva lakanet som du sover på? Vitt


GÅ IN PÅ MSN
Hur många är det online? 10
Hur många är offline? 238
Vem är det 10:e som är online? Micke
Vem är det 4:e som är online? Jimmy
Vem tycker du bäst om som är online? Ida
Vem är 1:a offline? Alfred
Vem är 10:e offline? André


KOLLA I DIN DATOR
Vad har du som skärmsläckare?
typ såpbubblor
Hur många ikoner har du på skrivbordet? 9
Vad har du för bakgrundsbild? haha, skit tråkig. en bild på skolan från studenten.. typ. palla inte byta..
Har du MSN på ditt skrivbord? Ja
Vad är det bästa som ligger på ditt skrivbord? Itunes

KOLLA I DITT RUM
Har du en tjock eller smal dataskärm?
Smal ( har en laptop )
Vad är det bredvid dig där du sitter nu? Sitter på bussen.. En tom röd stol
Har du en spegel i ditt rum? I något rum hemma ja
Vad hänger på dina väggar? en (egentligen fyra..) tavlor jag målat i rummet.
Äger du ett the Sims spel? Haha, ja. älska det när jag var mindre
Har du en egen TV? Japp.. Ganska tråkigt annars med tanke på att jag bor själv..


Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Du får gärna vara med i min tävling
http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Priset är ett hemligt paket till ett värde av 1000 kr!! och kommer från en modebutik.

2008-04-01 @ 13:56:49
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0