Nu får det va skärpning...

Jag är nog den sämsta bloggaren ever. Haha. Förlåt. Hur som helst så har min kamera slutat fungera. Tack för den liksom. Det är därför ni inte fått se håret. Jag är mörkhårig igen, har hel lugg och så är det längre. Fint som tusan. Lite av vad som hänt då! Ja, jag har jobbat som ett svin för det första. Festade lite i helgen. I tisdags var jag i Ängelholm och luncha med Anna (ja, hon ar skaffat sig en blogg!) efter vi klippt in håret. Mycket mysigt trots alla getingar ;) Passade även på att titta in hos Jakob en stund vilket slutade med att han följde med hem till klippan då han inte hade något bättre för sig. Vi tittade på pretty woman, det var inte igår man såg den direkt. Men visst kan man var och varannan replik ändå! haha. Följde honom till tåget till slut iaf, och hämtade Joanna där med. Sen var det bara att gå upp i tid för att jobba igår. Väl hemma imorse var det bara till att hänga upp en massa blöt tvätt. Alla galjar är nu upptagna och jag har tvätt på alla tänkbara (och otänkbara) ställen. Men imorrn är det jobb igen. Men på lördag bär det av till liseberg! Ska bli riktigt roligt. Och snart börjar skolan. Jag är väldigt pepp.

Kommentarer
Postat av: Tilda

Kom igen nu lina! Uppdatera :D

2008-08-22 @ 18:37:46
URL: http://tildaforsgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0