Alla hjärtans dag

Dagen alla singlar hatar. Jag mår toppen idag. Fick ett kort av mamma med posten som var jätte fint. Min mamma är bäst! Vi har haft våra problem och 2007 var ett helvetes år förr oss. Jag gjorde henne besviken på så många sätt. Men 2008 är ett bra år. Det känner jag i hela kroppen. Min mamma är bäst. Så tålmodig, hjälpsam och kärleksfull. Finns ingen bättre! aja. nog svamlat om mor min. Idag är en bra dag jag känner det. Jag har på mig en rosa tröja och en liten rosa hårklämma som jag haft sen jag var fyra =) Nu ska jag gå och handla. Lite gott och blommor till mig själv. Ingen annan lär ju göra det ;) Ska skämma bort mig själv galet mycket idag. För det förtjänar jag!

Deppa nu inte ihop idag! Håll ut.

Kramar från lilla princess som mår toppen på dagen-alla-singlar-hatar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0