Boomerang=konst

Idag har jag fått Boomerangs vår och sommar katalog. Det fina med Boomerang är att det är liksom inte en katalog så som HM, Ellos, La Redoute osv.. Det är konst. Tjocka blanka sidor med bilder värda att hänga på väggen. Ja, jag har haft ett mitt uppslag på väggen för något år sedan... Det är helt enkelt väldigt väldigt vacka bilder. Med vanliga människor (nej jag vet, förmodligen inte...) i alla åldrar. Jag gillar helt enkelt Bommerang väldigt mycket. De har klassiska kläder. Det är sådär som jag klädde mig i nian och ettan. Klassiskt och stilrent.

"A boy becomes a man when he change his t-shirt into a shirt" 

Kommentarer
Postat av: Ella

then I rather have a boy

2008-02-16 @ 21:32:45
URL: http://welliam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0