Dagen igår

Rolig dag. Trotts matte och naturkunskap. Men med Joanna blir det roligare! Kaffe och days på eftermiddagen är nice. Prata lite med David på msn så ska han till en vän, säger lite skämtsamt Ni kan ju alltid åka till Klippan men trodde då aldrig att de skulle ske. (Joanna sa senare att hon var bombsäker på det! haha) Men som ni kanske förstår så kom han faktiskt. Det var trevligt, mycket trevligt. Ska inte berätta några detaljer eller några analyseringar, men tro mig de finns. haha. Men en sak kan jag iaf säga, det ingick pizza! Joanna och jag hade väldigt trevlig sen med, musikfrågor och allt möjligt, en massa skratt och helt plötsligt var det mitt i natten. Bokstavligt talat. Men skoj var det! Nu ska jag fota lite kläder och möbler som jag ska sälja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0