En fredagskväll utöver det vanliga

Joanna och jag hade inga planer. Men nått skulle vi väl hitta på och vin skulle ingå. Efter en halv flaska beslutade vi oss för att åka till Ängelholm. Så vi drack upp den flaskan löste diverse klädproblem rätt smärtfritt, öppna en flaska till och sminka oss. Snart cykla vi till stationen, jag skutsa Joanna och vi kom fram till att det väckte högstadiekänslor! haha. När vi skulle gå på tåget, som var ett coolt nytt tåg, träffade vi Becke och Micke. Mycket trevliga konversationer på färden in mot hbg som tog väldigt lång tid. Det blev snack om efterfest hos mig när vi kom hem från äholm och de från hbg. haha. Sen sprang vi till tåget mot äholm och så drack vi upp vinet. Vi gick till torstens, joanna behövde visa leg men inte jag, börjar jag bli sån stammis? illa isf. Där träffa vi Linnéa P och Sofia, som fyllde 18, grattis! Drack lite cider, gick på toa, ringde David, gick ut, prata med Jakob (inget dumt...), joanna prata med me Jakob haha. Sen gick vi till Saloon för att hälsa på David. Och Ella, de var där båda två! Jag har nu sett tvillingarna sida vid sida! Och ja, man ser lätt skillnad på dem när de är brevid varann och man lärt sig vem av dem som är vem... haha. Men när jag träffar dem båda nästa gång lär jag nog fixa det! Men vi kom inte längre. Vi satt på saloon med dom till lite innan två då vi fick åka Davids fina (och felstyrda, ratten satt på höger sida...) bil, för att de var hungriga. Där hämta älgen oss och körde oss hem, snällt va? Väl hemma satte vi på lite kaffe, som vi knappt drack haha. Vi skulle titta på Days men Joanna somna på soffan efter typ fem minuter, så mycket blev det av den efterfesten! haha. Kom väl i säng vid fyra. Vaknar imorse lite efter åtta av Joanna som säger är du vaken, vad är klockan? Jag vaknar och tittar, säger åtta, vänder mig om och somnar. Vaknar lite efter tio igen av att Joanna säger Hur länge ska du sova? Hon hade vart vaken sen åtta då! haha. Sen åt vi grillchips till frukost och titta på Rent. Satt lite vid datan och snoka och sen fick Joanna gå hem för Rickard behövde prata. Kändes lite dumt, men hon förstår. Jag och Rickard åt en massa fett i form av kebab och hamburgare och prata om allt skit, haha. En mycket händelserik helg, allt sådär härligt spontant som jag bara älskar!


image461

Bilden är en länk....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0