Fel namn

Fy fan alltså. Jag kallade nyss David för Jakob... Har aldrig sagt fel namn någonsin!  Han skriver bara frågetecken och då upptäcker jag mitt misstag...

Lina säger:

NEJ! men Gud vad pinsamt. förlåt förlåt förlåt förlåt! herregud jag kalla dig Jakob!

Lina säger:

fy fan för mig

David säger:
blockad.........


Och så försvinner jag. Jag blir helt vettskrämd. Fick värsta ont i magen, undra va fan jag skulle göra. skämmdes som en idiot. för jag vet verkligen inte hur fan jag kunde säga så... usch, jag börja för fan nästan gråta! Tänkte, han tar nog bort den, retas bara med mig. Ska jag ringa honom? Och då loggar han in igen...


Lina säger:

skräm mig ALDRIG så igen!

David säger:
fan va lågt.............

Lina säger:

jag vet..

Lina säger:

förlåt

David säger:
det är lugnt mariana....*

David säger:
oj, förlåt

David säger:
kalla dig visst mariana

Lina säger:

sluta nu... blev jag riktigt rädd där...

David säger:
ingen fara...gör inte om det bara

Lina säger:

tack

Lina säger:

usch, känner mig hemsk

David säger:
bra

* Mariana är Davids ex...

Fy fan alltså. Sen sa vi typ hej då, han ska ut ikväll och jag ska se let's dance... När han loggat börja jag gråta på riktigt. fy fan vilken obehaglig känsla! vill aldrig mer känna så, aldrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0