ibland önskar jag att jag vore snabbtänkt...

Jag är ofta inte så snabbtänkt... Därför blev jag glad när jag hittade lite tips på nån blogg... Tog bara favoriterna, listan va lång ;)

Man:
"Har vi inte träffats förut?"
Kvinna: "Mycket möjligt. Jag är receptionisten på könssjukdomsmottagningen."


Man: "Är den här stolen ledig?"
Kvinna: "Jodå, och om du sätter dig blir den här också ledig."


Man: "Hem till dig eller mig?"
Kvinna: "Vi kan väl kompromissa. Du går hem till dig, jag går hem till mig."

Man: "Jag skulle vilja ringa dig. Vad har du för nummer?
Kvinna: "Det står i telefonkatalogen."
Man: "Men jag vet inte vad du heter."
Kvinna: "Det står också i telefonkatalogen."


Man: "Jag vill ge dig mig själv."
Kvinna: "Tack, men jag tar inte emot billiga presenter."

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0