Melodifestivalen

OLA - Love In Stereo
Söt kille, trallvänlig låt. Bra koncept.

LASSE LINDH - Du behöver aldrig mer vara rädd
Vad är detta för en snubbe? och varför har jag aldrig lysnnat på honom innan? Såg ut som om han snott min gitarr ;) Dock inte schlager.

THE NICOLE - Razborka
Hon hade snygg klänning. Men det var också allt.

ALEXANDER SCHÖLD - Den första svalan
Gillade honom när han var med i FF. Helt ok. Söt hockeykille dessutom.

RONGEDAL - Just A Minute
Nog för att jag gillar tvillingar, haha, men nej. Och vad fan var det för kostymer?

SANNA NIELSEN - Empty Room
This is my kind of music! Underbart. Sanna sjunger som en ängel och låten är underbar! Denna kommer spelas mycket i mitt hem =)

ANDRA GENERATIONEN - Kebabpizza Slivovitza
lyssna på en åtta, sen gick jag och satte på kaffe.

JOHNSON & HÄGGKVIST - One Love
Gillade Carolas klänning. Men inte hennes hår. Hon ska va mörkare. Helt ok låt. De lär ju gå vidare.



Björn Gustafsson. Jag är kär ;) "Västerås, Sverige, Skåne." haha. helt underbart!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, men ofta man döper en låt till kebabpizza :O
Folk som mig kan bli hungrig:P hahah

2008-02-17 @ 12:20:42
URL: http://saaaraa.blogg.se
Postat av: folke.

Vad i helvete??? Att över huvudtaget nämna Skåne i samma mening som Västerås är ju ett jävla hån! Varför gjorde han det och vad sa han egentligen?

2008-02-18 @ 01:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0