Om Lina

Senaste
1. Kompis du träffade: Att jag behöver tänka på det är illa. Tobbe & Elaine  (och resten av Apelryd då...) blir det nog
2. Personen du pratade i telefon med: Mamma
3. Du fick sms av: Dominique
4. Du kramade: Mamma

Idag
5. Kläder: AA klänning som får agera kjol och en kort tunika grå vita ränder, mycket fin!
6. Bättre än igår: Igår var nice.

Imorgon
7. Är det: Lördag
8. Planer: Melodifestivalen
9. Skolan: Inte på lördagar och lov ;)

Favoriter
10. Nummer: Ingen aning. 6 kanske
11. Färg: grå tror jag. otippat?
12. Årstid: Just nu längtar jag efter våren

Frågor Och Svar
13. Saknar du någon: Ja, pappa saknas alltid. Men det finns fler
14. Humör för tillfället: nyvaken och snorig
15. Det första du gjorde i morse: insåg att klockan var sju, gick och drog ner persiennerna och somna om
16. Vad åt du sist: har inte ätit idag och igår minns jag inte. Kaffe?
17. Vad irriterar du dig på: Att min data inte har så långt liv kvar...
18. Tror du på distansförhållanden: Nja, inte direkt. But you can make it work!
19. Vem tänker du på just nu: hehe. hemlis ;)
20. Tror du personen tänker på dig med: det vet man aldrig
21. Vart reste du sist: reste.. Till Båstad. haha.
22. Vad gjorde du igår kväll: Mamma var här tidig kväll och sen fixa jag med min bloggdesign
23. Liknar du din mamma eller pappa: PAPPA
24. Ler du ofta: Allt som oftast
25. Välj en (Kärlek, skönhet, kreativitet): Kärlek.
26. Önskar du dig nått när du ser en fallande stjärna: Javisst.
27. I vems säng sov du i går kväll: I min egna.
28. Vilken färg har din tröja: grå/vit

Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut: Ja.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns: Ja.
31. Gråter du när du skadar dig: Ja
32. Är du en glad person: Javisst!
33. Vad gör dig glad: kärlek, i alla former
34. Önskar du att du var lyckligare: Äsch, är rätt lycklig!
35. Är lycka överskattat: que? lätt inte
36. Kan musik göra dig glad: Dum fråga till mig.. JA

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt jag älskar dig: Ja
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det: Ja.
39. Är du singel: Javisst förstår du ;)
40. Är du nöjd med det: Oftast
41. Är du kär: Nej

Hat
42. Vem hatar du verkligen: Finns bara en person. Och hon äcklar mig. Dessutom är hon elak så hon förtjänar det.
43. Har du någonsin gjort en hat lista: haha, vem fan har det?!
44. Är du en mobbare: Om du frågar David, ja. Men alltid med glimten i ögat...
45. Har du varit så arg på någon så att du börjat gråta: Ja.
46. Har du blivit sviken någon gång: Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0