Så här ska drömmannen vara

enligt en undersökning jag hitta på expressen.se
...ha mörkt kort hår
...vara ogift och inte ha några barn.
...vara rökfri
...ha haft minst tre seriösa förhållanden.
...gilla husdjur.
...tjäna över 360 000 kronor om året.
...köra en silverfärgad Mercedes.
...ha ett hem värt minst 3,6 miljoner kr.
...vara minst 177 centimeter lång.
...väga 79 kilo.
...gilla att gå på bio.
...äta på krogen.
...ha haft högst sex sexuella förhållanden.
...hata fotboll.

hur mycket jag håller med om?
...ha mörkt kort hår Nej då, det är verkligen inget krav. Sa jag att de flesta mina är rätt blonda?
...vara ogift och inte ha några barn. Ja, det är ju en fördel!
...vara rökfri Inget krav.
...ha haft minst tre seriösa förhållanden. Inte heller ett krav.
...gilla husdjur. Javisst. jag ska ha en mops i framtiden!
...tjäna över 360 000 kronor om året. Inget krav.
...köra en silverfärgad Mercedes. Inget krav
...ha ett hem värt minst 3,6 miljoner kr. Amen Gud...
...vara minst 177 centimeter lång. Okej, långa killar är nice. Men jag är ju mini så :P
...väga 79 kilo. Haha. vad fan är detta?!
...gilla att gå på bio. När var jag på bio sist? Underbara älskade eller RENT? aja, länge sen iaf..
...äta på krogen. Gå ut och äta är trevligt!
...ha haft högst sex sexuella förhållanden. jaja. eller hur. finns det nån som klarar denna punkten?
...hata fotboll. Nejdå. fotboll är la ok.

Inte konstigt att det finns så många singeltjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0