Dagens tidsfördriv

Öppna din SMS-inkorg. Bläddra neråt 5 gånger och skriv innehållet i
sms:et efter frågan. Upprepa samma sak för varje fråga.

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
"Ska operera hjärtat den 23 januari så du vet det." Från Nutte
hmm.

Vad gillar folk bäst hos dig?
"Gula kycklingar och chokladägg är lite fel att tänka på idag, såvida du inte blandat vodka med alvedon! Ikväll är det fest oh YES! Låt inget stoppa dig sålänge det inte är kriminellt! GODAST NYTT ÅR på dig! Ses i vinglet*" Från Nathis
Hmm, jävligt lustigt.

Vilken raggningsreplik faller du för?
"Hej! jämför mig inte med Jesper. Men jag kan komma till dig imorgon. Puss syster min" Från Nutte
Haha... Incestvarning på hög nivå

Vad var det första du sa imorse?
"Men menar du att om jag vill försöka att få dig är det sten kört. Kram" Från Lenny
hahahahaha

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
"Tack för en mkt trevlig kväll! Vet inte om jag sa det, men tyckte du skulle veta att det var lyckat ;) fast själv har jag ju mått bättre än vad jag gör just nu, urk! Förlåt för att vi stack ifrån städningen! Vi hörs och ses ;) Puss Puss Puss" Från Ella
Hahaha...ja varför inte =)

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
"Jag hittade mina rakblad iad. ;) Vad kul, jag har en söt sak till dig också eftersom jag tänkt på dig också. :) Längtar också till lördag. Vad gör du nu? Pussar!!!" Från Henrik
Haha..det var ett tag sen...

Så vad säger du under förspel?
"Hej. Oj, idag e jag tröt! Jag hade också en trevlig kväll! :) Jadå, ingen fara.. Lever ju än! ;) Ja, det tycker jag vi ska. Hoppas jag inte väcker dig! PUSS" från Henrik
hmm..

Och efteråt?
"Midsommar suger, jag jobbar på lördag.. Ringer imorgon! Puss vännen" Från Linnéa Rusek
HA! det var nog inget bra :P

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
"Hej lilla modellen ;)" Från David
Haha, stackars barn..

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
"Hej jag är påväg hem nu. Älskar dig det vet du." Från Nutte
hmm.

Och sista.. Vad sjunger ditt favoritband om?
"Hej gumman. Anki har berättat för oss vad som hänt. Jag är väldigt ledsen för din skull, det är vi allihopa. Vi ringer dig imorgon för att höra om det är nåt vi kan göra inom kostym. Sköt om dig så länge. En massa pussar" från vix
tror ju inte att nån skulle sjunga om min döda pappa.

Kommentarer
Postat av: Ella

haha nice att du ber om förlåtelse för att du sticker ifrån städningen när du dör ;)

2008-01-20 @ 15:27:40
URL: http://welliam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0