Det här kommer bli en helvetestermin.

Jag känner det på mig. Började skolan idag med uppstart av matte c. Jag fattar ingenting. Kul va. Men läraren sa att det tog ett par veckor att komma in i tänket om man inte haft matte på nått år. Jo tjena. Skönt med slappa datan ikväll. Men jag fick lite ångest när jag hämta ut mina böcker idag. Två feta böcker i matte B & C, med en smått galen lärare som jag inte får grepp om. Sen företagsekonomi b. Tre fucking böcker. jag är so dead. så nu får jag plugga lite matte. hon går hårt ut iaf. Sidorna 12-19 ska jag göra idag. suck.

Kommentarer
Postat av: Sara

okej :) Jag pallar inte plugga mer nu, ska hitta mej ett jobb, önska mig lycka till:D PuSS

2008-01-08 @ 17:08:59
URL: http://saaaraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0