En lååång dag

Ingen skola. Ganska meningslöst när man inte har någon röst. Men till den förbannade tandläkaren skulle jag. tre minuter var jag där. exakt. känns lönt att åka till Lund betala 87 spänn enkelresa för tre mi. inte direkt. Sen såg man ju ut som fan med. Jävla regn. Blöt päls luktar blöt hund=inte gott. Sen fick det bli en snabbsminkning på tåget och en stor latte för att vakna. Härlig start på dagen. Men i Lund mötte mamma upp mig och vi åkte ut till Nova. Inget annat funkar när det regnar. Jag köpte först och främs virusuppdateringar till datan. Finally! Hur länge har jag gått med skit på datan? haha. Imorrn ska jag installera skiten. Sen gick vi på miljögården i flera timmar. jag blir helt salig i den affären. Köpte dock bara en gigantiskt rund bricka á la lexington i rött och vitt till köket. Men vi åt lunch där med. Fruktansvärt gott. Sen gick vi in på nova och mamma utbrister. Du behöver ett par byxor, jag bjuider. Hon tycker jag är dum som går i klänning på vintern. Men jag har glömt hur man shoppar byxor... Låter illa men det är sant. Men tillslut kom jag hem med ett par jeans iaf. Får väl se hur använda de blir... Köpte även mina efterlängtade stövlar, på barnavdelningen. Hej minifot. Men hur kul är det när ma kommer hem och fått en st mindre på vänsterskon. Blir en jävla dyr sko när man ska behöva fara omkring och byta. Jävla irriterande. jag köpte en badrumsmatta, grön såklart. Just nu ser det dock inte så fab ut innan golvet blivit bytt. Hej blått golv med röda fläckar och grön matta. haha. Köpte en present till Lilla Jansson som fyller 20. Den ska dock färdigställas. säger inte mer då hon läser bloggen ;) Har jag glömt något kanske? Förmodligen. Sen åkte vi och agerade smakråd åt mammas vännina lisbeth som renoverar och byter inredning i vardagsrummet. Ni vet ju att det här med inredning är min grej ;)  Men man blir så trött på henne. Hon pratar konstant och högt. Lite roligt men tröttsammt. Sen åkte vi upp till mig käka kvällsmacka, satte upp tavlorna och ljuslyktorna och så redovisa jag finanserna. Men nu är jag helt slut kära vänner. Imorgon ska jag ha lektion på gymnasieskolan, så jag ska vandra omkring som en förlorad själ i letandet efter rätt sal i denna gigantiskt skola. Är man van vid Apelryds ca 10 salar så. Wish me good luck. Nu kallar sängen.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Saara

Jag var med på nova igår, OCH i stan :) me like shopping. Puss

2008-01-11 @ 11:22:41
URL: http://saaaraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0