Vill ha och behöver!

Min smyckes förvaring är inte den bästa. Så här ser det ut just nu. Med mammas gamla svarta saker hon hade i sin första lägenhet...

image393

Men skulle inte dessa två från Lisbeth Dahl vara snygga hos mig då? 149 kr styck kostar de. Lisbeth Dahl har även snygga knoppar som jag som bekant vill byta på Byrån. Dessa för 29 kr är bra kandidater.



Dessa är jag också sugen på. Har tittat lite på något liknande i vår lilla underbara present och inredningsbutik här i Klippan. Pris från 49-229 kr och de kommer från Chic Antique




Annars skulle jag vilja ha ett bar snygga gummistövlar. För i fucking Klippan regnar det alltid. Har hämtat de jag äger som varit hos mamma. De är i st 34, köpa på loppis för att jag var tvungen att ha ett par när vi skulle på utbilding i danmark med scandlines. iaf. de är trånga (konstigt då...) mörkblå och så står det Madison Kids på dem. Inte direkt de jag vill trakska omkring i, så jag letar snyggingar.

Nu blir det att städa lite. Har två feta jullådor som ska ner i källaren men det regnar ju! Vem fan vill gå ut när det regnar? som Jakob så fint skrev igår när jag jämförde honom med en hund. Fråga inte. haha. Ha det finfint!

Kommentarer
Postat av: eva

hallå....det där smyckestället i mitten fråm lisveth dahl har vi på valentin...
bara såå att du vet.....

2008-01-10 @ 16:56:04
URL: http://evapinglans.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0