Vippkjolen

image426

Här är den omtalade kjolen då. Att bilderna är tagna idag gör att ni inte få se hela mig (läs: Lina är trött, osminkad och mindre fager) men bilden till höger är väl i princip hur jag såg ut igår. Hade alltså kjolen i midjan men som ni ser till vänster kan den även bäras på höften. då blir den ju lite längre med. Det är hög visa rumpan varning. Inte böja dig framåt, inte böja dig framåt. haha. Man kan självklart ha den utan skärp med, men på mig var det snyggast med.

Min tee är från Coola Anna. Skärpet till vänster är köp i butken Hemma hos Emma i Vimmerby förra julen och det till höger är mammas gammla från hennes ungdom.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: carl

tss går det att komma sydligare;)
det är " sådär" ska jag säga...
sj=?

2008-01-28 @ 06:52:16
URL: http://carltaylor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0