Berörd

Förstår ni hur begåvade vänner jag har? Sandra har ju kommit in på BA och Christa på PAS. För er oinsatta så är det typ de två ledande skolorna inom musikalbranchen... Båda töserna gick ju på bjärnum nu i år och jag tittade på ett klipp på facebook precis. Sandra sjunger vinnaren tar allt. Jag satt här och var helt mållös. Allt hår på kroppen stod rakt upp. Upptäckte nog några hårstrån jag inte visste att jag hade med ;) Hur som helst så hoppas jag verkligen det går att länka till klippet på FB, för ni borde verkligen se det! Här finns klippet..

Sandra och Christa


Kommentarer
Postat av: christa

hej du fina lina! ville bara säga tack för detta inlägg :) det värmer !!! puss

2008-08-01 @ 10:21:35
URL: http://christah.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vännen.. sitter här med en stilla tår i mitt öga! Tack.. det är allt jag kan säga! Puss!

2008-08-11 @ 13:03:58
URL: http://ssandraanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0