invaderade

Vi blev attakerade (okej, lite överdrift där...) av ett läskigt kryp. Jag upptäckte den nu när vi skulle sova och skrek till varpå Joanna också börja skrika och gömde sig bakom soffan (hon sover ju där) den surrade omkring vid taklampan och man riktigt hörde när den slog emot glödlampan. Jag sprang och hämta flugsmällan och började jaga den, skit rädd. Sen helt plötsligt blev det tyst och den var borta. Då skriker Joanna till "DEN SITTER DÄR!!" Jag trodde hon menade på lampan och böjde mig fram, då ser jag det jävla odjuret, den sitter på flugsmällan. Dum som jag är skriker jag och börjar skaka på den så den flyger iväg igen. Men tillslut, efter att ha sprungit omkring i lägenheten i underkläder i en evighet, lyckas jag få den att sätta sig på flugsmällan igen. Lugnt och sansat petar jag över den på en cosmotidning och slår femtielva gånger. Så den är riktigt död. Måste varit en jävligt rolig syn det där...

 Jag tror det var en flygade skalbagge av något slag medans joanna gissar på bålgeting. I guess we'll never know...

Kommentarer
Postat av: Madde

Adda mig på msn så kan vi snacka om det där :) Kram

2008-07-29 @ 13:48:34
URL: http://diaryofmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0