Nominerad

Hur förvånad blir jag inte när jag ser att lilla jag blivit nominerad i fashion blogger awards 2008 hos Alicia. Jag menar lilla jag, undra vem som nominerat mig. Tack så mycket iaf! Jag är nominerad i kategori 9 best webbdesign. Men där har vi även super duktiga Elin med, så jag kan ju glömma att ta hem det, men va fan, hur roligt är det inte att va nominerad? 

"Best webbdesign - här ska ni nominera de modebloggerskor som har ett underbart sinne för att bygga upp och designa på webben eller sin egen personliga blogg. i den här kategorin handlar det om sinne för hur färger går ihop eller allmän layout! det behöver inte vara någon som tar betalt för att göra design eller ha någon slags utbildning. bara ett allmänt sett att uttrycka kreativitet :) (RÖSTNING 4/7)"

Men ni kan ju va goa och rösta på mig den fjärde ändå va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0