update

Japps, jag ver ju i lund, vilket var trevligt. Nog om det. Åkte ner till malmö en sväng, försökte få tag på den underbara klänningen från HM trend i betsey johnson stuk, men lönlöst. Fanns en stackare kvar. som inte alls ville passa mig. Tråkigt, för finns det något mer linigt?



Bild: Frida Fahrman

Hur som helst så var det en trevlig stund i malmö, varmt som tusan så jag tog tåget upp till hbg, gick en snabbis på stan där och köpte en tröstklänning från gina. Aprikos, spets, volanger, tubmodell - sound just like me, right? Blir till att inviga den till helgen. Sen köpte jag ett par sandaler på rean för en hundring, skit bra. Sen mötte jag upp Joanna, Emely och Emelie på stranden. Varmt som tusan och fullt med folk. Vi gick upp till stan en sväng till sen, Emely blev sugen på min klänning och joanna ville se på skorean. Sen var det dags för Emely att åka hem och fixa till sig för en grillkväll hos svärmor, medans vi andra gick ner till inom och käka. Riktigt gott må jag säga. Sen splittrades vi och alla åkte på olika håll. Själv var jag så trött jag jag åkte hem och tittade på bästa tv-kvällen i veckan, somna tidigt. Idag har jag vart på systemet med Hannapanna och så köpte vi present till Annabananna... Mycket smeknamn nu känner jag. Vi skyller på värmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0